Deze nieuwtjes mag je niet missen!
Het event was prachtig opgezet in een grote, lichte ruimte waar meer dan 20 merken zoals L’Occitane, OPI, Collistar, Keune, Sothys, MUA, Boots, Sans Soucis, Sampar en anderen hun pareltjes voor komende lente en zomer aan ons presenteerden! Het was één groot feestje waar we als die-hard beauty liefhebber ons hart konden ophalen en eindeloos konden smeren, proberen, voelen, ruiken, ervaren én zelfs proeven.
Welkom met een wel héél gezond drankje van V-Bomb. Ik moest toch wél eventjes wennen aan de smaak hoor!
Prachtige kapsels, mede mogelijk gemaakt door Keune!
Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van Coca Cola introduceert O.P.I. een collectie met deze drie lakken, geïnspireerd op de alom bekende Coca cola kleuren.
Waaronder een heldere en zeer klassieke rood tint die, héél origineel, coca cola red, genoemd is.
So many nailpolishes, not enough fingers…
Swatches uit de OPI Bright collectie, aangeraden wordt om deze over een witte lak aan te brengen, zodat ze perfect dekken.
Collistar introduceerde onder andere dit bijzondere Self tanning regenerating mask dat je in de avond voor het slapen gaan aanbrengt. Hij voorziet niet alleen in de behoefte van een gezond bruin tintje, maar hij moet ook lekker verzorgend en hydraterend voor je huid zijn.
De kleurrijke bloemen waren verzorgd door Bloomon, ze stonden er stralend bij op de stoere houten kisten. Als groot liefhebber van bloemen had ik ze het liefst al-le-maal meegenomen.
Bloomon is een heel uniek concept; zij bieden namelijk een abonnement op…bloemen. De bossen zijn samengesteld door een echte stylist en met de hand samen gebonden. Zo heb je altijd verse bloemen in huis, die natuurlijk hélemaal de sfeer in je interieur maken.
Revitalash komt na het doorslaande succes van het wimperserum nu met deze Hi-def tinted brow; een wenkbrauwproduct dat kleur, verzorging én getemde wenkbrauwen in één belooft.
Floor Kleyne, creative director van Salon B vlecht hier Lauriens haren in. So pretty!
Boots Nº7 liet allerlei heerlijk betaalbare producten zien, onder andere deze nieuwe Shine & tint lipsticks in felle snoepkleurtjes.
Marc Inbane met zelfbruinende producten die verrijkt zijn met plantaardige, voedende en authentieke ingrediënten zoals Aloë Vera en Ginkgo.
MUA had ik online al overal voorbij zien komen, maar nog niet eerder in het ‘echt’ gezien. Ik was diréct enthousiast over de prachtige palletten, allemaal voor heel gezellige prijsjes. MUA koop je trouwens gewoon bij Kruidvat.
Babor introduceert dit jaar skincare sets met ampullen die iedere huidconditie een serieuze oppepper beloven. Je kan elke week een kuurtje doen, waarbij één ampul voldoende is voor één ‘behandeling’.
Etos had al drie primers in het assortiment, en nu is de serie uitgebreid met twee nieuwe varianten. Van links naar rechts; Anti-dullness voor de vermoeide of ouder wordende huid, smoothing voor de droge huid, refreshing voor de doffe huid, anti-redness om roodheid te neutraliseren en mattifying voor de vette huid. Ik heb ze allemaal even kunnen voelen qua textuur, en de refreshing sprak me heel erg aan. Laat het weten als je een review van de primers wilt zien!
Hangende oogleden? Dan plak je er, anno 2015, gewoon een ‘wonderstripe’ op. Hoe tof is dat?
We werden allemaal schandalig verwend, naarmate we kennis maakten met meer merken, werd ons mandje voller en voller, en nog voller! De lieve PR-dames pakten alles netjes voor ons in.
© ByChristiana tekst & fotografie – All rights reserved
Mooie sfeerimpressie!